Spädbarnsfonden

Spädbarnsfonden

Pg 900212-2



tisdag 24 januari 2012

Vidriga sjukdom!!!

Så var det då min tur att få kräksjukan. Jag hoppas verkligen att familjen och de vänner jag träffat klarar sig!!!!

Gårdagen började bra. Jag och Hubert gick upp tidigt efter en natt med väldigt lite sömn igen, tandsprickningen är inte att leka med... Igår kom den andra lilla tanden upp så tack och lov sov han väldigt bra i natt då jag låg och körde buss i badrummet.

Vi började gårdagen med att gå ut och titta i brevlådan om Hubert och hans kompis Frank hamnat på bild i tidningen och mycket riktigt fanns det några charmtroll med.

http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.4311180-alve-ar-som-fisken-i-vattnet


Vid kl 9 hade jag massage inbokad, villket var mycket välbehövligt. I min vänstra arm är flödet inte så bra, då man går och bär 10kg på vänsterarmen hela dagarna. Det gjorde så fruktansvärt ont när hon försökte få igång cirkulationen att smärtan var värre än att föda barn.

Efter massagen åkte vid till Sigridsgården på babycafé. Det är så mysigt där med trevlig personal, gott fika och mysiga sångstunder.

Vid tolv åkte vi vidare till en vän och åt lunch. Köpte sallad från Hanséns bageri, en sallad med skagenröra och en med kyckling och fetaost.

På eftemiddagen började jag känna mig illamående och tänkte att det är nog salladen, men det visade sig ganska snabbt att det inte var... Vid läggdags började jag kräkas och har fortsatt sedan dess. Nu har det börjat ge med sig. Så jag ska ta en utsökt middag i kväll med blåbärssoppa. Det första jag ätit på länge, så se om jag får behålla det. Man blir ju liksom tömd på energi när man dessutom ammar mellan kräkorna...

Det finns därför inget mer att skriva om denna dag... vi hoppar helt enkelt över den 24e helt och hållet för den var så trist....

Hoppas att ni alla därute klarar från denna vidriga sjukdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar