Spädbarnsfonden

Spädbarnsfonden

Pg 900212-2



fredag 20 januari 2012

Bollywood....

Äntligen fredag säger de som arbetar, för mig är det ju" lördag hela veckan". Började dagen med att åka till IKEA. Pelle skulle köpa grejor till sitt företag och jag och Hubert hängde med. Det går verkligen inte att komma ut från något IKEA-varuhus utan att ha köpt något, idag blev det servetter av olika färger.

Sedan gick vi in på "köpis" för att kolla efter en ny bikini till mig. Kan inte säga att utbudet var det bästa. Hittade en som jag inte ens provade, det skulle jag har gjort..... den skall lämnas tillbaka bums. Vi handlade också ett par "linnebodys" som vi skall ta med till Thailand, kom på att vi inte har några sommarkläder till Hubert.

Väl inne på köpis träffade jag den barnmorska som var med vid Birgers förlossning. Hon har en stor plats i mitt hjärta. Hon var fantastisk och gav oss ett fint minne mitt i allt det fruktansvärda som hände. Hon var för övrigt den första person som kom upp till bb med en världsfin nalle till Hubert. Tack kära M för att du fanns för oss den 27 juni 2010.

På eftermiddagen var jag och tränade på parkbadet. Jag körde ett pass: Bollywood/afrikansk dans. Det var svettigt och roligt. Det finns dock inget tillfälle som jag känner mig så okvinnlig som när jag står och "dansar" bredvid den otroligt feminina och kvinnliga instruktören som har dessa pass. Hon är som en liten älva som svävar fram och jag vet inte vad jag är ...?????

Efter passet for jag hem och vi åt en fantastiskt god middag. Kan varmt rekommenderas. Kycklingfilé som fylls med en blandning av salami, creme fraiche och riven västerbottenost.

Nu blir det mys framför tv´n.

Ha en underbar helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar