Spädbarnsfonden

Spädbarnsfonden

Pg 900212-2



söndag 9 januari 2011

Sköna Söndag!!!

Idag sov jag ovanligt länge, ända till halv tio, skönt!!! Sedan blev det lite grötfrukost. Vilket underbart väder det var idag, känns som att jag inte kommer ihåg när solen sken så här senast. Idag innebar det ju dock att snön fick en helt annan tyngd, så kära Pelle fick ta en tur upp på taket....


Efter snöskottningen blev det promenad längs storsjön, helt fantastiskt vackert var det. Jag är så otroligt lycklig att jag har förmånen att få bo på detta ställe, nära naturen!!!Att bo vid en sjö är lika vackert på sommaren som på vintern.

Vi gick sedan in och möblerade om Hugos rum. Det var inte bara vi som tyckte om den nya möbleringen, även våra underbara katter intog sängen direkt ;-)


Sedan fick vi besök av självaste fina familjen, Johanna, Nils-Erik och lilla Edvin. Så roligt att träffas. Vi har länge planerat att vi skulle träffas och äntligen blev det av. Nästa gång är det vår tur att besöka dem....

Vi fick en jättefin skyddsängel som vi satte på Birgers fotoram. Detta foto finns i vårt vardagsrum så att vi när som helst kan tända ett ljus för honom.


Vi fick även en skyddsängel till Birgers lillebror. Jättefina!! Det värmer så i hjärtat!
Som inflyttningspresent fick vi denna fina lykta, passade perfekt!!! Tack återigen.

Efter deras besök var vi bjudna på taco-middag hos familjen Ljunggren/Bergman i Hagaström. Full fart med alla barn. Elin, Daniel och Signe var också där!! Mycket trevligt!!!

Nu blir det sängen, ny arbetsdag i morgon. Mina sista tankar idag går till en tjej i vår föräldragrupp som i morgon skall få en liten son. Jag önskar för allt i världen att det skall gå bra för dem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar