Spädbarnsfonden

Spädbarnsfonden

Pg 900212-2



onsdag 26 januari 2011

Semester i Turkiet?!

Nu har en vecka gått igen. Tiden bara flyger förbi och tur är väl det just nu.... Jag började arbeta på ett nytt kontor förra måndag, fortfarande i Sandviken, men enbart ett rådgivningskontor.Trivs som fisken i vattnet även om jag naturligtvis saknar mina forna kollegor på kontoret på Hyttgatan...

I fredags var vi på Göransson Arena och hälsade på idolerna, Minnah och Jay. Gissa och Hugo var nöjd :-) Vi har tagit väldigt fina bilder... återkommer med dem!

Förra veckan var det också fullt av kalas i Hedesunda då Pappa fyllde 63 och Broder Mathias 40år, känns som det var igår han hade sitt 20-års kalas på Hagalundsvägen hos mor och far. Igår kväll var jag och hälsade på nyfödda Olle, två veckor. Så söt!!! Längtar till i maj!!! Ikväll skall jag träffa mina kära mammor i föräldragruppen igen,det var såååå längesedan vi sågs, hela två veckor, längtar efter er :-)


Varför denna rubrik......
Tänkte bara passa på att göra lite reklam för vår lägenhet i Turkiet som vi kommer att hyra ut till vänner och bekanta eller vänners vänner...om någon skulle vara intresserad.... Hör av er till mig eller Pelle om intresse finnes. Lägenheten ligger i Mahmutlar,1 mil utanför Alanya.

Här kommer ett axplock med bilder från lägenheten. Alla möbler var inte på plats när bilderna togs, men nu är det komplett...






Åhhh vad jag längtar till Turkiet... om allt går bra med vår bebis så blir det en tur till hösten..
Pelle åker en sväng på måndag med svärfar och Johan. Inte ett dugg avis....
Ha en fortsatt bra vecka mina vänner...
Carpe Diem!

2 kommentarer:

  1. Grattis Johanna till "nya" arbetsplatsen, alltid kul med förändringar.

    Jag är heller inte ett dugg avis på de stackars karlarna som måste åka till Turkiet......

    Kram på dig vännen

    Kerstin

    SvaraRadera
  2. När allt gått som vi vill kommer vi och hälsar på i höst :)
    Kram Anna

    SvaraRadera