Spädbarnsfonden

Spädbarnsfonden

Pg 900212-2



torsdag 2 februari 2012

Despite Good View!!!

Tidig morgon idag igen :-)

I dag var det föräldragrupp klockan 10,00 på Smassens. Jag har inte varit den flitigaste besökaren i denna grupp, men idag kände jag att det var ett viktigt ämne som togs upp. Vi skulle få träffa en person från Sandvikens kommun som skulle informera om barnsomsorgen. Vet inte om det gav mig så mycket, det största frågetecknet är vilken förskola man skall välja när det väl är dags och den frågan återstår även nu..... Jag är lite inne just nu på antingen Jernvallens förskola eller den nyöppnade kulturförskolan Draken. Ge mig gärna tips och erfarenheter!!!

Efter föräldragruppen åkte vi hem och åt lunch med Pelle. Han gjorde stekt falukorv och stuvade makaroner. Han gör världens godaste stuvade makaroner!!! Sedan började vi packa lite grann inför resan. Hubert tyckte att det var mycket spännande och ville vara med, helst i resväskan.

På kvällningen åkte vi till tältet på Jerntorget för att kolla på konsert. Pelles son Henric spelade med sitt band "Despite Good View".De var mycket bra och de verkade ha lika kul på scenen som publiken hade:-)


 Henke in action

Klart lillebror skulle hänga med och kolla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar